Akcje antyalkoholowe szkodzą?
Przeprowadzone w Kanadzie badania udowadniają, że akcje zwracające uwagę na problem nadużywania alkoholu, w istocie prowokują do picia zamiast temu zapobiegać. Okazało się, że szczególnie widoczne jest to, jeżeli reklama prospołeczna operuje uczuciami jak wina, czy wstyd.
Konkluzją badań jest, że reklamy antyalkoholowe są szkodliwe i nie są tylko marnowaniem pieniędzy, a aktywnie przyczyniają się do nasilenia problemu przeciw któremu występują.
Źródło: www.themoneytimes.com
Konkluzją badań jest, że reklamy antyalkoholowe są szkodliwe i nie są tylko marnowaniem pieniędzy, a aktywnie przyczyniają się do nasilenia problemu przeciw któremu występują.
Źródło: www.themoneytimes.com
Dodaj do: |
|
Komentarze
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.
Brak ocen. Może czas dodać swoją?