23 Listopada 2024
Reklama
Grupa doświadczonych psychiatrów i psychologów w Kłodzku
psychiatra wrocław, psychoterapeuta wrocław, specjalista psychiatra
Leczenie zaburzeń odżywiania - anoreksja i bulimia we Wrocławiu
Nasze Strony
RSS
Ostatnie newsy - Ostatnie newsy
Ostatnie artykuły - Ostatnie artykuły
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło

Zapamiętaj mnie


Em Em
1 tydzień Offline
sasta sasta
2 tygodni Offline
notno notno
4 tygodni Offline
KingArthur KingArthur
8 tygodni Offline
swistak swistak
10 tygodni Offline
Ostatnio zarejestrował się: davidcorso
Ogółem Użytkowników:2,209
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

18/12/2022
Cześć, Rafa!

15/12/2022
Dzień Dobry Wszystkim Smile

06/10/2022
zdrowia

06/10/2022
Covid zapukał do moich drzwi poraz kolejny ten już ze szpitalem w tle. Stres

17/07/2022
Romek, nowi użytkownicy mają zablokowaną możliwość pisania na Forum - najpierw muszą się przedstawić w dziale "przedstaw się".

Archiwum shoutboksa
Dlaczego warto się zarejestrować?

Zarejestruj się, aby w pełni korzystać z naszego portalu Mam Efkę.

Jako zarejestrowany Użytkownik strony Mam Efkę, masz więcej możliwości.
Poniżej można zobaczyć ważniejsze różnice.
Pełnię możliwości uzyskasz dopiero po wypełnieniu zapisów regulaminu.

Rejestracja
Możliwości: Gość Użytkownik
Dostęp do czytania wszystkich działów forum.
Możliwość pisania we wszystkich działach po przedstawieniu się w dziale "Przedstaw się".
Możliwość zaproponowania odnośnika, artykułu, news-a.
Możliwość dodania ogłoszenia na forum.
Możliwość korzystania z systemu Prywatnych Wiadomości, Shoutbox-a.
Dostajesz unikatową możliwość poznania wyjątkowych ludzi.

Regulamin mam eFkę

Rejestrując się w portalu "mam eFkę" akceptujesz regulamin. Nieprzeczytanie go nie stanowi uzasadnienia dla łamania zasad. Nikt nie jest zwolniony z zasad - pisząc na forum oświadczasz, że jesteś w stanie pozwalającym na branie odpowiedzialności za swoje słowa.

Portal (wraz z forum) mam eFkę daje możliwość nawiązania kontaktu z osobami, które mają różne doświadczenia związane z problemami psychiatrycznymi, możliwość wymiany informacji i opinii. Nie oferujemy natomiast konsultacji psychiatrycznych czy psychologicznych w żadnej formie.

§1 Zasady ogólne

  1. Na Forum istnieje obowiązek przestrzegania przepisów polskiego prawa i netykiety.
  2. Nie wolno obrażać innych użytkowników.
  3. Nie wolno nakłaniać do zachowań szkodliwych dla zdrowia i ich promowania w jakiejkolwiek postaci, również graficznej. Jako zachowania zabronione na forum wymienia się między innymi rozmowy o:
    - wadze (w tym podawanie swojej wagi, BMI, wymiarów etc.),
    - sposobach na odchudzanie,
    - sposobach na popełnienie samobójstwa,
    - łączeniu leków z alkoholem.
    Ostateczna ocena spornego postu należy do administratorów i moderatorów. Informacje o próbach samobójczych należy konsultować z moderatorami przed umieszczeniem na forum.
  4. Każdy użytkownik może korzystać tylko z jednego konta. W przypadku gdy użytkownik ma uzasadnione podstawy (do oceny administracji), aby porzucić stare konto i założyć nowe, powinien zgłosić ten fakt administracji forum, tak, aby stare konto mogło zostać zablokowane. Wskazane jest także, aby w miarę możliwości poinformować innych użytkowników o takiej zmianie.
  5. W przypadku, gdy ktoś z użytkowników deklaruje zamiary samobójcze, informacja taka wraz z dostępnymi danymi tego użytkownika (e-mail podany przy rejestracji oraz numer IP, z którego wysłano wiadomość) będą przekazywane policji.
  6. Zakazane jest nagabywanie innych użytkowników za pomocą prywatnych wiadomości - dotyczy to również osób przeprowadzających badania.

§ II Profil użytkownika

  1. Zakaz umieszczania danych osobowych i informacji pozwalających na identyfikację użytkownika, poza danymi koniecznymi do funkcjonowania forum (IP, nick, adres email). W przypadkach uzasadnionych dopuszczalne jest usuwanie lub modyfikowanie danych przetwarzanych przez portal na użytek jego funkcjonowania (IP, adres email, nick). Pozostałe dane użytkownik umieszcza na własną odpowiedzialność i nie może domagać się edytowania lub usuwania umieszczonych treści.
  2. Login nie może wynikać z nazw schorzeń (typu np. schizofreniczka lub bulimiczny), nie może również zawierać negatywnych określeń (typu np. beznadziejna lub tłusta_świnia).
  3. Sygnatura użytkownika nie może przekraczać 4 linijek tekstu, a jeżeli jest w formie graficznej nie może być większa niż 300px (szerokość) na 100px (wysokość) oraz nie może w istotny sposób spowalniać ładowania się forum.

§III Pisanie na forum

  1. Nowi użytkownicy, zanim uzyskają możliwość pisania we wszystkich działach forum, są zobowiązani do przedstawienia się w dziale Przedstaw się. Nie dotyczy to osób, które rejestrują się, aby skorzystać z działu Ogłoszenia.
  2. W postach należy nawiązywać do tematu wątku, a wątki zakładać w odpowiednich działach.
  3. Nie powtarzać tematów.
  4. Nie wolno dublować postów, nie wolno dzielić wypowiedzi na kilka postów następujących po sobie. Należy korzystać (jeżeli dostępna) z funkcji edycji.
  5. Nie można wklejać całych artykułów. Dozwolone jest cytowanie z wyraźnym podaniem źródła oraz oznaczeniem cytatu - pod warunkiem, że autor nie zabrania cytowania.
  6. Nie wolno reklamować innych forów o podobnej tematyce, czy produktów leczniczych.
  7. Osoby poszukujące chętnych do wypełnienia ankiet, przeprowadzenia wywiadów itp. itd. mogą zamieszczać swoje ogłoszenia w specjalnym dziale Ogłoszenia. Tego typu tematy zakładane w innych działach będą kasowane.
  8. Kolor czerwony jest zarezerwowany dla administracji i moderatorów.
  9. Użytkownicy, którzy nie napiszą na forum żadnego posta w ciągu 3 miesięcy, będą usuwani z grupy Aktywnych Użytkowników. Odzyskanie uprawnień jest możliwe po zwróceniu się do Administratora lub Moderatorów. Prośby będą rozpatrywane indywidualnie.

§IV Zmiany regulaminu

  1. Zastrzegamy sobie prawo zmiany regulaminu.
  2. O zmianach użytkownicy będą informowani, a okres na wprowadzenie zmian wynosi 7 dni.
  3. W przypadkach uzasadnionych okres karencji może zostać skrócony

§V Moderacja, kary porządkowe

  1. Moderatorzy i administratorzy to użytkownicy należący do "Grupy Trzymającej Władzę".
  2. Moderatorzy i administratorzy mają prawo: - Kasowania postów lub całych wątków jeżeli łamią powyższy regulamin. - Edycji postów, profilów lub tematów łamiących regulamin - z zaznaczeniem czerwonym kolorem edytowanego fragmentu (jeżeli możliwe). - Przyznawania użytkownikom ostrzeżeń. - W przypadku przewlekłego łamania regulaminu lub poważnych wykroczeń zastosowanie znajdą:
    a) okresowy ban 24 godziny
    b) okresowy ban 7 dni
    c) okresowy ban 30 dni
    d) całkowite zablokowanie konta
  3. W sytuacjach spornych i/lub nieopisanych w regulaminie ostateczna decyzja należy do moderatorów i administratorów.
  4. Od decyzji moderatora i administratora można się odwołać do głównego administratora.

51,673,723 Unikalnych wizyt

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

2024