28 Kwietnia 2024
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło

Zapamiętaj mnie


Hernandez Hafsa Hernandez Hafsa
1 tydzień Offline
Klara Klara
4 tygodni Offline
Nieustraszona Nieustraszona
4 tygodni Offline
swistak swistak
7 tygodni Offline
Alia Alia
8 tygodni Offline
Ostatnio zarejestrował się: Hernandez...
Ogółem Użytkowników:2,202
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

18/12/2022
Cześć, Rafa!

15/12/2022
Dzień Dobry Wszystkim Smile

06/10/2022
zdrowia

06/10/2022
Covid zapukał do moich drzwi poraz kolejny ten już ze szpitalem w tle. Stres

17/07/2022
Romek, nowi użytkownicy mają zablokowaną możliwość pisania na Forum - najpierw muszą się przedstawić w dziale "przedstaw się".

Archiwum shoutboksa
Zobacz temat
Mam Efkę :: O psychiatrii :: Ogólnie o psychiatrii
 Drukuj temat
pytanie do Makro
tajfunek
Dodany dnia 28/06/2011 18:52
Awatar

300% normy


Postów: 7284
Data rejestracji: 31.05.09

Nie znam się na tym...ale ja wierzę, że da się wyjść-musi się dać...bo inaczej całe leczenie jest bez sensu, jak dla mnie oczywiście.
 
Alia
Dodany dnia 28/06/2011 21:16
Awatar

Grupa Trzymająca Władzę


Postów: 2831
Data rejestracji: 01.09.09

Moja koleżanka wyszła z depresji po dobraniu odpowiednich leków. Ale fakt, że jej depresja wynikała właściwie niemal wyłącznie z problemów z neuroprzekaźnikami.
 
Makro
Dodany dnia 28/06/2011 22:30
Awatar

Grupa Trzymająca Władzę


Postów: 3419
Data rejestracji: 10.08.08

Czy dużo osób wyszło z F? Mi udało się pomóc setkom zapomnieć co to jest zaburzenie psychiczne. Wydawało mi się oczywiste stwierdzenie, że z większości "f" da się wyjść, z części tylko za pomocą leków, z części z głównie wkładem własnej chęci.

[color=#3300ff]"Gdy słońce kultury chyli się ku zachodowi, to nawet karły rzucają długie cienie."[/color]
[color=#6600ff]Karl Kraus[/color]
[color=#0099ff]Jestem lekarzem. Na forum jestem prywatnie, więc funkcje leczenie i diagnostyka są wyłąc
 
http://www.blogozakrecie.blox.pl
Gloria
Dodany dnia 29/06/2011 22:11
Awatar