28 Kwietnia 2024
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło

Zapamiętaj mnie


Hernandez Hafsa Hernandez Hafsa
1 tydzień Offline
Klara Klara
4 tygodni Offline
Nieustraszona Nieustraszona
4 tygodni Offline
swistak swistak
7 tygodni Offline
Alia Alia
8 tygodni Offline
Ostatnio zarejestrował się: Hernandez...
Ogółem Użytkowników:2,202
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

18/12/2022
Cześć, Rafa!

15/12/2022
Dzień Dobry Wszystkim Smile

06/10/2022
zdrowia

06/10/2022
Covid zapukał do moich drzwi poraz kolejny ten już ze szpitalem w tle. Stres

17/07/2022
Romek, nowi użytkownicy mają zablokowaną możliwość pisania na Forum - najpierw muszą się przedstawić w dziale "przedstaw się".

Archiwum shoutboksa
Zobacz temat
Mam Efkę :: O psychiatrii :: Ogólnie o psychiatrii
 Drukuj temat
pytanie do Makro
Makro
Dodany dnia 03/04/2010 17:57
Awatar

Grupa Trzymająca Władzę


Postów: 3419
Data rejestracji: 10.08.08

Zadałaś pytanie na które chyba nikt nie zna odpowiedzi. Nie znam się na prawie kanonicznym, a i tak wątpię, żeby tam było sprecyzowane co jest chorobą.
Polskie prawo rozróżnia choroby psychiczne (schizofrenia, depresja, choroba dwubiegunowa, majaczenia wszelkiego rodzaju) oraz zaburzenia czyli cała reszta. Przydałby się tutaj jakiś prawnik - na studiach chyba się porusza temat prawa kanonicznego.

[color=#3300ff]"Gdy słońce kultury chyli się ku zachodowi, to nawet karły rzucają długie cienie."[/color]
[color=#6600ff]Karl Kraus[/color]
[color=#0099ff]Jestem lekarzem. Na forum jestem prywatnie, więc funkcje leczenie i diagnostyka są wyłąc
 
http://www.blogozakrecie.blox.pl
cisza
Dodany dnia 03/04/2010 18:57
Awatar

Rozgrzewający się


Postów: 39
Data rejestracji: 20.02.10