13 Maja 2024
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło

Zapamiętaj mnie


sasta sasta
3 dni Offline
mamswojswiat mamswojswiat
4 dni Offline
Mirbla Mirbla
6 dni Offline
Mathews Arleen Mathews Arleen
1 tydzień Offline
Hernandez Hafsa Hernandez Hafsa
3 tygodni Offline
Ostatnio zarejestrował się: sasta
Ogółem Użytkowników:2,206
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

18/12/2022
Cześć, Rafa!

15/12/2022
Dzień Dobry Wszystkim Smile

06/10/2022
zdrowia

06/10/2022
Covid zapukał do moich drzwi poraz kolejny ten już ze szpitalem w tle. Stres

17/07/2022
Romek, nowi użytkownicy mają zablokowaną możliwość pisania na Forum - najpierw muszą się przedstawić w dziale "przedstaw się".

Archiwum shoutboksa
Zobacz temat
 Drukuj temat
Halucynacje
Judyt
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 22/03/2012 20:58
Rozgrzewający się


Postów: 6
Data rejestracji: 22.03.12

Witam wszystkich
Jestem tu nowy i ogólnie nowy w temacie .
Moja mama ma dokładnie te objawy o których piszecie , wszystkie i jeszcze więcej . Choroba ujawniła się po raz pierwszy 2 lata temu ( mania) szok !!
dla mnie jako zdrowego : mówiła kompletne bzdury mieszała fakty z dalekiej przeszłości z wyzsanymi z palca historiami w extrymalnej euforii.
Skończyło sie to 1 miesięcznym pobytem w szpitalu psychiatrycznym.
Po tym nastąpiła depresja i po pół roku znowu epizot euforyczny , znowu szpital i miesięczny pobyt w sanatorum psychiatrycznym w Nałęczowie .
Po tym wszystkim do przed wczoraj depresja , lekarz zdecydował że zwiekrzymy dawkę anty depresantów i stało się... zwiekrzenie spowodowało kolejny atak (górkę) .
Przeczytałem wszystkie wasze wpisy i pasuje to do niej jak ulał, poza jednym Halucynacje !!!! ( wizje)
Podczas stabilnego stanu opowiedziała mi że widziała osoby ( z rodziny ) oraz zupełnie nie związane z tym wszystkim postacie ( to było za pierwszym razem , pozostałe górki już bez )
Czy HALUCYNACJE są możliwe ?????
Lestem w szoku bo nigdy takiego czegoś nie brałem pod uwagę!