Zobacz temat
nawroty depresji
|
|
Czader |
Dodany dnia 06/03/2011 12:43
|
Pasjonat Postów: 5149 Data rejestracji: 29.09.10 |
[quote][b]martyna napisał/a:[/b] Po prostu zrealizuję receptę i już.[/quote] Nareszcie :-) |
|
|
martyna |
Dodany dnia 06/03/2011 13:40
|
300% normy Postów: 11241 Data rejestracji: 07.08.09 |
[quote]Nareszcie :-)[/quote] czyli wg Ciebie tez powinnam brać tab by móc sie odmeldowywać? czy bardziej by móc być potulną i nie sprawiającą większych kłopotów obywatelką PL? wiem gryzę- sorry. Życie jest zbyt krótkie, aby pić kiepską herbatę, czytać złe książki i marnować czas na ludzi, dla których nic nie znaczymy. |
|
|
Czader |
Dodany dnia 06/03/2011 13:46
|
martyna, wg,mnie jeżeli lekarz wypisuje receptę, to nie robi tego od tak sobie od niechcenia i z nudów, ale dlatego że pacjent potrzebuje wsparcia farmakologicznego. Nie jestem lekarzem, ale gdybym nim był, to ani bym nie chciał aby moi pacjenci się odmeldowywali, ani by stawali się bardziej potulni. Raczej chodziłoby mi o to aby byli ZDROWI. A zdrowienie czasami wiąże się z łykaniem tabletek. A gryź ile wlezie. Jestem szczepiony |
|
|
Nadzieja |
Dodany dnia 06/03/2011 15:11
|
Pasjonat Postów: 5532 Data rejestracji: 20.08.08 |
Martyna leki mają pomóc Tobie, ja bynajmniej tak to rozumię, nie Twojej rodzinie i to nie jest tak, że będziesz po nich bardziej potulna, robić to co inni chcą itp. Bo to nie na tym polega i nie ten typ leków, aczkolwiek nie wiem czy takie istnieją, może i tak, ale chyba nie w leczeniu ambulatoryjnym. [b]Tak więc, te leki mają Ci pomóc[/b]w codziennym funkcjonowaniu,pomogą Ci bardziej pozytywnie patrzeć na świat i pewnie to nie jest szczyt szczęścia, że trzeba je brać, ale nie raz jest to konieczne dla naszego dobra. One Cię nie zniewolą, pozwolą powrócić do normalności.
[color=#333399]"Nigdy nikomu nie ufaj, Danielu, a tym bardziej ludziom, których podziwiasz. Bo nie kto inny, a właśnie oni zadadzą ci najboleśniejsze rany." Carlos Ruiz Zafón " Cień Wiatru"[/color] |
|
|