Zobacz temat
Mam Efkę :: Hyde park :: W wolnym czasie
Wątek muzyczny
|
|
Perfidia |
Dodany dnia 06/07/2009 13:30
|
Grupa Trzymająca Władzę Postów: 7779 Data rejestracji: 26.01.09 |
Wklejaj, wklejaj, a my będziemy podziwiać! Fantastyczne, nawet nie wiedziałam, że Queen nagrał taką piosenkę. [color=#990099][i]Czasem jest tak, że to, co się liczy, nie da się policzyć, a to, co daje się policzyć - nie liczy się.[/i] [small]A.Einstein[/small][/color] [small]1,6180339887498948482045868343656...[/small] |
Kati |
Dodany dnia 06/07/2009 15:47
|
Platynowy forumowicz Postów: 2764 Data rejestracji: 29.06.09 |
[quote][b]Perfidia napisał/a:[/b] nawet nie wiedziałam, że Queen nagrał taką piosenkę.[/quote] Noo, akurat oni to skarbnica dziwnych treści. Są ze mną od lat i dorastam do coraz to innych ich utworów. Ale obiecuję, że nie tylko do nich się ograniczę |
|
|
Perfidia |
Dodany dnia 06/07/2009 16:31
|
Przyznam się, że nie jestem wielką fanką muzyki - nie mam głowy, aby pamiętać wszystkie tytuły albumów, piosenek, itd. Czasy gdy zafascynowana daną grupą znałam wszystkie teksty na pamięć mam dawno za sobą Są jednak klasyki, o których się nie zapomina. Queen - pod względem i formy utworów, i treści zawsze był i będzie wyjątkowy. It's a kind of magic [youtube][/youtube] [i]'Cause love's such an old fashioned word And love dares you to care for The people on the edge of the night And love dares you to change our way of Caring about ourselves[/i] [color=#990099][i]Czasem jest tak, że to, co się liczy, nie da się policzyć, a to, co daje się policzyć - nie liczy się.[/i] [small]A.Einstein[/small][/color] [small]1,6180339887498948482045868343656...[/small] |
Kati |
Dodany dnia 06/07/2009 23:00
|