20 Wrzesień 2018
Reklama
psycholog we wrocławiu, psychoterapia zaburzeń odżywiania, depresji, specjalista terapii uzależnień
psychiatra wrocław, psychoterapeuta wrocław, specjalista psychiatra
Leczenie zaburzeń odżywiania - anoreksja i bulimia we Wrocławiu
Nasze Strony
RSS
Ostatnie newsy - Ostatnie newsy
Ostatnie artykuły - Ostatnie artykuły
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło

Zapamiętaj mnie


Klara Klara
00:34:37 Offline
rafa rafa
00:45:09 Offline
Life Life
00:51:27 Offline
martyna martyna
01:12:26 Offline
sigma sigma
01:46:09 Offline
Ostatnio zarejestrował się: Soszka
Ogółem Użytkowników:1,947
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

16/09/2018
Trzeba było wyświetlić mu grafikę z czymś, co taki robak lubi? Pfft

15/09/2018
Próbowaliście kiedyś złapać robala biegającego po waszym ekranie dotykowym w telefonie? :-P

13/09/2018
miłego dnia Kochani! pozdrawiam znad kubka kawy Smile z radością witam nowy dzień...

01/09/2018
Ja też wróciłem z urlopu. Po wypoczynku czynnym potrzebuję kilka dni wypoczynku biernego ;-)

25/08/2018
powrót do pourlopowej rzeczywistości Smile wypoczęłam jak nigdy zacieszacz

Archiwum shoutboksa
Kilka porad dla chorych na depresję.

Pamiętaj, że depresja jest chorobą. Medycyna posiada dobre narzędzia pozwalające na skuteczne leczenie tego typu choroby.


Leczenie depresji może prowadzić nawet lekarz rodzinny, możesz też skorzystać bezpośrednio z wizyty u psychiatry - nie potrzebujesz skierowania. Zanim zaczniesz leczyć się lekami ziołowymi skonsultuj to z lekarzem, może potrzebujesz czegoś innego.


Leki należy przyjmować systematycznie, przez dłuższy okres. Pamiętaj, że nie dają natychmiastowej poprawy, często na efekt trzeba poczekać kilka tygodni.


Nigdy nie odstawiaj zaleconych leków gwałtownie, zawsze skonsultuj to z lekarzem.


Zapytaj lekarza o ewentualne działania uboczne, pamiętaj że część z nich występuje tylko na początku leczenia.


Staraj się jeść urozmaicone posiłki, nie muszą być duże, bo często depresja zmniejsza Twoją aktywność i zapotrzebowanie kaloryczne.


Jeżeli starczy Ci sił, spróbuj narzucić sobie niewielki, systematyczny wysiłek np. spacery, praca w ogródku, jazda na rowerze.


Nie pij alkoholu, ani dla odprężenia, ani dla spania. Alkohol wchodzi w interakcje z lekami, sam też może zwiększać nasilenie depresji, mimo dawania pozornej poprawy.


Ogranicz ilość wypijanej kawy i innych preparatów zawierających kofeinę, guaranę etc.. Energia którą mogą Ci dodać, może zostać przeznaczone na zwiększenie Twojego niepokoju.

Dodaj do:

Komentarze
#1 | nienasycona dnia 19/09/2011 19:20
ja to bym jeszcze dodała : rozmawiaj dużo o tym co czujesz i myślisz, od razu informuj o nagle gorszym dniu, pamiętaj że jesteś normalny i nie jestes sam....
#2 | koaw dnia 14/11/2011 22:52
Jestem sam, gdy już nic nie mogę dać. Pusty jak pudełko po krakersach.
#3 | Alex dnia 19/12/2012 04:05
w pudelku po krakersach zostaja okruszki. A tych niekiedy nie ma nawet. Jest po prostu pustka.
#4 | morbus dnia 23/02/2014 11:30
Z własnego doświadczenia (nieśmiało) dodam - zajmij się czymś: może pracą lub działalnością społeczną. Masz szansę na integrację z TYMI ludźmi bo po jakimś czasie możesz stwierdzić, że właściwie niewiele się różnicie Smile
...to ważne
#5 | innynizkazdy dnia 03/07/2014 18:17
A co jeśli ktoś nie potrafi współgrać z innymi ludźmi? Czuję się obcy na tym świecie? Czuję się jakby każdy w około miał go za przeproszeniem w dupie a tak naprawde dobrze wie że każdy się o niego martwi i to on nie potrafi z nikim porazmawiać.. Czuję strach przed opinia ludzi?? Jakie z tego wyjście?? Jakie???
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Świetne! Świetne! 0% [Brak oceny]
Bardzo dobre Bardzo dobre 50% [1 głos]
Dobre Dobre 0% [Brak oceny]
Średnie Średnie 50% [1 głos]
Słabe Słabe 0% [Brak oceny]

22,955,996 Unikalnych wizyt

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2018 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

©Paweł Chludziński 2008 -2018. Kopiowanie bez zgody lub podania źródła zabronione.