05 Maja 2024
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło

Zapamiętaj mnie


Mathews Arleen Mathews Arleen
3 dni Offline
Hernandez Hafsa Hernandez Hafsa
2 tygodni Offline
Klara Klara
5 tygodni Offline
Nieustraszona Nieustraszona
5 tygodni Offline
swistak swistak
8 tygodni Offline
Ostatnio zarejestrował się: asd asd ...
Ogółem Użytkowników:2,204
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

18/12/2022
Cześć, Rafa!

15/12/2022
Dzień Dobry Wszystkim Smile

06/10/2022
zdrowia

06/10/2022
Covid zapukał do moich drzwi poraz kolejny ten już ze szpitalem w tle. Stres

17/07/2022
Romek, nowi użytkownicy mają zablokowaną możliwość pisania na Forum - najpierw muszą się przedstawić w dziale "przedstaw się".

Archiwum shoutboksa
Zobacz temat
 Drukuj temat
Peter i jego problemy
HeyStPeter
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 28/08/2010 13:55
Rozgrzewający się


Postów: 43
Data rejestracji: 28.08.10

Cześć! Nazywam się Piotr. Mam 23 lata. Studiuję. Od 2 lat jestem neurotykiem. Po kilkumiesięcznym braniu leków nie ma śladu do lękach. Czuję się wyleczony albo zaleczony. Na forum będę opowiadał o swoich problemach...
 
Kati
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 28/08/2010 14:02
Awatar

Platynowy forumowicz


Postów: 2764
Data rejestracji: 29.06.09

Witaj PiotrzeSmile
 
Nadzieja
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 28/08/2010 14:12
Awatar

Pasjonat


Postów: 5532
Data rejestracji: 20.08.08

Hejka rozgość sięWink
[color=#333399]"Nigdy nikomu nie ufaj, Danielu, a tym bardziej ludziom, których podziwiasz. Bo nie kto inny, a właśnie oni zadadzą ci najboleśniejsze rany."
Carlos Ruiz Zafón " Cień Wiatru"[/color]
 
Mademoisellka
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 28/08/2010 14:29
Awatar

Medalista


Postów: 583
Data rejestracji: 28.12.08

Cześć Smile
Fajny masz login Smile
Edytowane przez Mademoisellka dnia 28/08/2010 14:29
[color=#336633]To niewiarygodne, jak można czuć się szczęśliwą przez tyle lat, mimo tylu kłótni, tylu upierdliwości i tak naprawdę, kurwa, nie wiedzieć, czy to miłość czy nie.

Gabriel García Márquez