Zobacz temat
Mam Efkę :: Sprawy organizacyjne :: Przedstaw się
Strona 1 z 2: 12
|
Heil
|
|
aufwiedersehen |
Dodany dnia 01/12/2014 16:42
|
Rozgrzewający się Postów: 18 Data rejestracji: 01.12.14 |
Z góry mówię, że moje próby pisarskie o wszelkiej treści są jedynie bezwładem liter i niczym więcej. Próbując doszukać się sensu można dostać lekkiego kota. Przywlekłam tu swą gnijącą osobę, bowiem szukam czegoś w rodzaju azylu, by sobie zgnić spokojnie w kątku. [img]http://i.imgur.com/IYJNjQ6.jpg[/img] Co do zaburzeń... Z pewnością mam ED, znaczy się zaburzenia odżywiania. Na zmianę od zawsze :] znaczy się raz wpierdzieliam, raz wpierdzielam i rzygam, a potem potrafię meić jadłowstręt i się głodzić miłosiernie. Nie potrafię jeść normalnie, nie potrafię również nie ćwiczyć do utraty przytomności i dać sobie siana i się zaakceptować. Za trudne, nie będąc takim śmieciem. Ponoć mam jakąś (wg psychiatry) nieprawidłową osobowość, ktoś tam kiedyś zasugerował jakąśtam nerwicę. Nie znam się to się nie wypowiem. Po prostu widzę, słyszę i czuję więcej, niż jest i większości sprawia mi to ból. Co do prób zakończenia swojego marnego żywota, a no bywały. Nie mam pojęcia jakim cudem nadal to ciało egzystuje sobie po tak dobrze zaplanowanych ekscesach. Jestem chyba istotą nieśmiertelną, skazaną na wieczne potępienie i błąkanie się po tym paskudnym padole błeh Zdiagnozowaną mam również narkomanię, jednak powiem że od sierpnia w miarę nie tykam znaczy się w porównaniu z poprzednimi latami (znaczy się 2008-2014) tom czysta jak nowojorski śnieg. Ament. Chorobliwie uwielbiam książki i muzykę. Filmy oglądam rzadko, ale lubię. Uwielbiam spać. Jestem w związku od 2012 roku, jest to związek na odległość aczkolwiek jak pójdę na studia to się to zmieni, o ile D. mnie nie rzuci. Miałam kiedyś przyjaciela, Łukasza. Byliśmy jak dwie cząstki jednej duszy. Zabił się 4 lutego 2013 roku. Z niedzieli na poniedziałek. Nie, nie umiem sobie z tym nadal poradzić, nie umiem przeżyć żałoby, w dodatku nie wiem, g