09 Maja 2024
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło

Zapamiętaj mnie


mamswojswiat mamswojswiat
09:38:59 Offline
Mirbla Mirbla
2 dni Offline Offline
Mathews Arleen Mathews Arleen
6 dni Offline Offline
Hernandez Hafsa Hernandez Hafsa
2 tygodni Offline Offline
Klara Klara
6 tygodni Offline Offline
Ostatnio zarejestrował się: Mirbla
Ogółem Użytkowników:2,205
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

18/12/2022
Cześć, Rafa!

15/12/2022
Dzień Dobry Wszystkim Smile

06/10/2022
zdrowia

06/10/2022
Covid zapukał do moich drzwi poraz kolejny ten już ze szpitalem w tle. Stres

17/07/2022
Romek, nowi użytkownicy mają zablokowaną możliwość pisania na Forum - najpierw muszą się przedstawić w dziale "przedstaw się".

Archiwum shoutboksa
Zobacz temat
Mam Efkę :: Sprawy organizacyjne :: Przedstaw się
 Drukuj temat
Helou (;
Wenzi
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 28/09/2011 20:42
Rozgrzewający się


Postów: 4
Data rejestracji: 28.09.11

Cześć Wam Wink Mam 23 lata, studiuję i pracuję. Biegam z mózgiem, a nie mózg za mną. Jestem utopiony w marcepanie i wyrzeźbiony z czekolady. Szukam e-przyjaciół aby przegrać swoje życie przed monitorem. Jest ktoś chętny?
 
musta
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 29/09/2011 17:41
Awatar

Finiszujący


Postów: 323
Data rejestracji: 25.03.11

hm mam wrażenie, że to chyba nie to forum..Pfft
Ale witajSmile
[center][i]Już zawsze będziesz odpowiedzialny za to, co oswoiłeś..[/i][/center]
[center][b]Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości.[/b]
[/center]
[center]Hell is empty, and all the devils are here...[/center]
 
Wenzi
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 29/09/2011 20:34
Rozgrzewający się


Postów: 4
Data rejestracji: 28.09.11

wręcz przeciwnie, odnoszę wrażenie, że coś ze mną nie tak tylko jeszcze nie wiem co. Pokładam w Was nadzieję, ze pomożecie mi to nazwać bo ja nie mogę.
 
hadassa
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 29/09/2011 21:40
Awatar

Złoty Forumowicz


Postów: 1611
Data rejestracji: 13.03.10

Witaj Wezni...