22 Listopada 2024
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło

Zapamiętaj mnie

Em Em
6 dni Offline
sasta sasta
2 tygodni Offline
notno notno
3 tygodni Offline
KingArthur KingArthur
8 tygodni Offline
swistak swistak
10 tygodni Offline
Ostatnio zarejestrował się: davidcorso
Ogółem Użytkowników:2,209
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

18/12/2022
Cześć, Rafa!

15/12/2022
Dzień Dobry Wszystkim Smile

06/10/2022
zdrowia

06/10/2022
Covid zapukał do moich drzwi poraz kolejny ten już ze szpitalem w tle. Stres

17/07/2022
Romek, nowi użytkownicy mają zablokowaną możliwość pisania na Forum - najpierw muszą się przedstawić w dziale "przedstaw się".

Archiwum shoutboksa
Zobacz temat
Mam Efkę :: Sprawy organizacyjne :: Przedstaw się
 Drukuj temat
Nowa, Girl Interrupted
Czader
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 01/10/2010 23:41
Awatar

Pasjonat

Data rejestracji: 29.09.10

Nie wiem nie znam się, nie przekopałem się przez archiwa ;-)))

Dobra nie wcinam się w kobiece pogaduchy Pfft
Grin

girl interrupted
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 01/10/2010 23:55
Awatar

Srebrny Forumowicz

Data rejestracji: 23.09.10

Nie wiem, jak masz na imię mężczyzno ale nie znikaj z mojego wątku hehe. Trochę głupio zwracać się per ale chd.
Do psychiatry jakoś pewnie za miesiąc... Chyba zostaje mi tylko wypisywanie się tutaj jednak byłam na jednym forum i wiem, że pisać można długo, gęsto i dużo a z tego nic konkretnego nie wynika poza poznawaniem sympatycznych ludzi. A i z czasem wypisanie się jako forma autoterapii przestaje pomagać heh.
"Odkąd sięgam pamięcią, zawsze było coś nie tak..."

Czader
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 02/10/2010 00:02
Awatar

Pasjonat

Hmmmmm... możesz mówić [b]ale[/b], [b]ch[/b], lub [b]d[/b], a ja się czuję bezpiecznie bo żadne z tych liter nie jest moim imieniem, wybacz, paranoja, o ile w internecie czuję się jak ryba w wodzie, to na punkcie swojej prywatności mam... hmmmmm....świra ? nie pierwszego i nie ostatniego ;-)

Ty mi lepiej powiedz Kobieto co Cię męczy :-)