Tytuł: Mam Efkę :: Topamax (topiramatum)

Dodane przez Yasmin dnia 08/11/2013 13:09
#1

Czy ktoś z Was brał/bierze ten lek na stabilizację nastroju w ChADzie?
Jeśli tak, to jaka jest Wasza tolerancja, najczęstsze skutki uboczne i faktyczna skuteczność działania?

Biorę to dopiero od 5dni w minimalnej dawce na razie, więc trudno mi się wypowiadać.
Nie wiem, czy moje ciągłe zmęczenie, senność i apatia są wynikiem przyjmowania tego leku, czy też przejściem w inna fazę choroby...

Będę wdzięczna, jeśli podzielicie się doświadczeniami.

Dodane przez Yasmin dnia 10/11/2013 12:15
#2

Naprawdę nikt nic nie wie o tym leku?
Owszem, mam ulotkę, ale są w niej same ogólniki np:
- spadek masy ciała
- zmęczenie
- zwiększenie masy ciała
- depresja
- trudności z chodzeniem
- ospałość lub senność
- zmiany sposobu myślenia
- złe samopoczucie
- utrata siły
itd.

ale na czym to polega konkretnie? i jak to odróżnić od stanów choroby?

moja psychiatra wyjechała i będzie w grudniu dopiero... masakra

Dodane przez martyna dnia 10/11/2013 12:52
#3

w ulotkach piszą wszystko , często nawet wykluczające się objawy.Ulotka dla firm farmaceutycznych jest swego rodzaju dupochronem przed ewentualnymi pozwami od pacjentów.
Ja jak już to czytam charakterystykę produktu leczniczego :)
pozdrawiam

Dodane przez Yasmin dnia 28/11/2013 12:48
#4

Biorę Topamax od 3 i pół tygodnia. Zaczynałam od 25mg/d i stopniowo zwiększałam, a dziś przyjmę pierwszą optymalną (póki co) dawkę, czyli 100mg/d.

Jest jeden jedyny dobry skutek przyjmowania tego leku w moim przypadku, mianowicie wyhamowanie zachowań kompulsywnych takich jak napady obżarstwa i samookaleczenia.

Może z czasem będzie więcej... Taką mam nadzieję. Bo negatywnych działań ubocznych nadal dużo :|

Dodane przez Rat dnia 28/11/2013 16:41
#5

dużo ? znaczy co konkretnie , bo o tym leku słyszałam raczej pozytywne opinie