28 Marca 2024
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło

Zapamiętaj mnie


Klara Klara
1 dzień Offline
Nieustraszona Nieustraszona
1 dzień Offline
swistak swistak
3 tygodni Offline
Alia Alia
3 tygodni Offline
Anderson_81 Anderson_81
3 tygodni Offline
Ostatnio zarejestrował się: Anderson_81
Ogółem Użytkowników:2,201
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

18/12/2022
Cześć, Rafa!

15/12/2022
Dzień Dobry Wszystkim Smile

06/10/2022
zdrowia

06/10/2022
Covid zapukał do moich drzwi poraz kolejny ten już ze szpitalem w tle. Stres

17/07/2022
Romek, nowi użytkownicy mają zablokowaną możliwość pisania na Forum - najpierw muszą się przedstawić w dziale "przedstaw się".

Archiwum shoutboksa
Zobacz temat
Mam Efkę :: Sprawy organizacyjne :: Ogłoszenia
 Drukuj temat
Szukam osób z anoreksją-dokument fotograficzny
Karolinas
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 19/10/2013 09:20
Rozgrzewający się


Postów: 2
Data rejestracji: 19.10.13

Witam,
Jestem fotografka dokumentalistka. Poszukuje kobiet oraz mężczyzn zmagających się z anoreksja, których mogłabym sportretować. Od dłuższego czasu noszę się z zamiarem ugryzienia tego tematu w sferze fotograficznej. Nie bez powodu, sama zmagam się od urodzenia z pewnymi zaburzeniami odżywiania. Myślę, że skonfrontowanie doświadczeń pomoże zarówno mnie w zrozumieniu Waszych problemów jak i w przełamaniu bariery zaufania między nami. Chciałabym pokazać projekt, który ukazałby szerzej problem osób z zaburzeniami żywieniowymi w naszym kraju, skale jego istnienia oraz zwrócić uwagę na trudności z leczeniem takich osób. Dokument tego typu mógłby pomóc w uświadamianiu społeczeństwa, że takie choroby występują oraz są realnym zagrożeniem życia. Dlatego że jedną sprawą jest wiedzieć a inną zobaczyć na własne oczy. Mam nadzieję że znajdę tu osoby które będą chciały porozmawiać, ewentualnie się spotkać oraz zgodzą się na sfotografowanie. Proszę o kontakt info@karolinasekula.com
Pozdrawiam ciepło
Karolina
 
martyna
#2 Drukuj posta