Zobacz temat
Mam Efkę :: Sprawy organizacyjne :: Przedstaw się
Przyznaję się
|
|
kabuki |
Dodany dnia 19/09/2012 01:25
|
Rozgrzewający się Postów: 3 Data rejestracji: 19.09.12 |
Witam wszystkich..Tak ciężko mi cokolwiek napisać. Ale muszę, chcę. Kto by pomyślał, że i mnie to dotknie. Mam 20 lat,studiuję projektowanie ubioru. Mam nadzieję, że właśnie tym będę się zajmować w przyszłości;) uwielbiam tworzyć; malować, rysować, projektować. Sztuka od zawsze była moją pasją. Uwielbiam muzykę, kawę, azję, a przede wszystkim swojego kotka i najbliższych, którzy są naprawdę wspaniali i kocham ich nad życie:) W tym roku wiele w moim życiu się zmieniło. I w tym właśnie roku dotknęła mnie bulimia. Trwa to od marca. Myślę że parę czynników na to wpłynęło. Przede wszystkim moja przeszłość,a raczej ojciec.. potrafił mi powiedzieć w twarz, że jestem za gruba, że dostanę zawał. Albo np rozmawiałam z nim,a on mnie nie słuchał- obserwował mnie. I nagle powiedział: pokaż zęby? I oglądał. Mówił że brzydko robię to, brzydkie mam to(Teraz dopiero myślę- jak mógł?!) Nigdy we mnie nie wierzył,zranił nas bardzo. Na szczęście teraz nie ma go w naszym życiu. Często zapominam że w ogóle mam ojca. Ale niestety moja obsesja na punkcie wyglądu siedzi już tak we mnie od 10lat. Mieli na to wpływ również ludzie, których napotkałam na swojej drodze i w szczególności kasia-bulimiczka, koleżanka ze studiów(choruje również na depresję maniakalną,też sporo przeszła,ale naprawdę.. ma bardzo złe działanie na mnie..). Wpadłam w to. Byłam w pełni świadoma co robię, a i tak to robiłam. Nie były to typowe napychanie się na full, ale np zjadłam coś słodkiego i szłam załatwić sprawę. Tydzień temu z tym skończyłam. Zaczęłam czytać na temat bulimii, przeglądać blogi pro-mia,oglądać filmiki, przy okazji dokumenty o pro-ana. Bardzo to we mnie uderzyło. To koszmar, co te dziewczyny ze sobą robią. Ja z resztą tez. Nie chcę jej! Witam was ciepło, cieszę się, że istnieje to forum:) |
|
|
Makro |