Zobacz temat
Mam Efkę :: Sprawy organizacyjne :: Regulamin i zagadnienia porządkowe
Regulamin - nowy!!!
|
|
Makro |
Dodany dnia 15/06/2012 20:50
|
Grupa Trzymająca Władzę Postów: 3419 Data rejestracji: 10.08.08 |
Nadszedł czas, aby aktualizować regulamin. W dużym stopniu przyczyniły się do tego pojawiające się od czasu do czasu sieciowe szkodniki, których nie można było z forum wytępić za pomocą dotychczasowego. Oddaję go do publicznej dyskusji przez najbliższy tydzień. Potem stanie się obowiązujący - zgodnie z [quote] Moderatorzy i administratorzy zastrzegają sobie prawo: ... 4. Wprowadzania zmian w regulaminie. ... [/quote] Zatem: [b]Regulamin mam eFkę[/b] Rejestrując się w portalu "mam eFkę" akceptujesz regulamin. Nieprzeczytanie go nie stanowi uzasadnienia dla łamania zasad. Nikt nie jest zwolniony z zasad - pisząc na forum oświadczasz, że jesteś w stanie pozwalającym na branie odpowiedzialności za swoje słowa. Portal (wraz z forum) mam eFkę daje możliwość nawiązania kontaktu z osobami, które mają różne doświadczenia związane z problemami psychiatrycznymi, możliwość wymiany informacji i opinii. Nie oferujemy natomiast konsultacji psychiatrycznych czy psychologicznych w żadnej formie. §1 Zasady ogólne 1. Na Forum istnieje obowiązek przestrzegania przepisów polskiego prawa i netykiety. 2. Nie wolno obrażać innych użytkowników. 3. Nie wolno nakłaniać do zachowań szkodliwych dla zdrowia i ich promowania w jakiejkolwiek postaci, również graficznej. Jako zachowania zabronione na forum wymienia się między innymi rozmowy o: - wadze (w tym podawanie swojej wagi, BMI, wymiarów etc.), - sposobach na odchudzanie, - sposobach na popełnienie samobójstwa, - łączeniu leków z alkoholem. Ostateczna ocena spornego postu należy do administratorów i moderatorów. Informacje o próbach samobójczych należy konsultować z moderatorami przed umieszczeniem na forum. 4. Każdy użytkownik może korzystać tylko z jednego konta. W przypadku gdy użytkownik ma uzasadnione podstawy (do oceny administracji), aby porzucić stare konto i założyć nowe, powinien zgłosić ten fakt administracji forum, tak, aby stare konto mogło zostać zablokowane. Wskazane jest także, aby w miarę możliwości poinformować innych użytkowników o takiej zmianie. 5. W przypadku, gdy ktoś z użytkowników deklaruje zamiary samobójcze, informacja taka wraz z dostępnymi danymi tego użytkownika (e-mail podany przy rejestracji oraz numer IP, z którego wysłano wiadomość) będą przekazywane policji. 6. Zakazane jest nagabywanie innych użytkowników za pomocą prywatnych wiadomości - dotyczy to również osób przeprowadzających badania. §II Pisanie na forum 1. Nowi użytkownicy, zanim uzyskają możliwość pisania we wszystkich działach forum, są zobowiązani do przedstawienia się w dziale Przedstaw się. Nie dotyczy to osób, które rejestrują się, aby skorzystać z działu Ogłoszenia. 2. W postach należy nawiązywać do tematu wątku, a wątki zakładać w odpowiednich działach. 3. Nie powtarzać tematów. 4. Nie wolno dublować postów, nie wolno dzielić wypowiedzi na kilka postów następujących po sobie. Należy korzystać (jeżeli dostępna) z funkcji edycji. 5. Nie można wklejać całych artykułów. Dozwolone jest cytowanie z wyraźnym podaniem źródła oraz oznaczeniem cytatu - pod warunkiem, że autor nie zabrania cytowania. 6. Nie wolno reklamować innych forów o podobnej tematyce, czy produktów leczniczych. 7. Osoby poszukujące chętnych do wypełnienia ankiet, przeprowadzenia wywiadów itp. itd. mogą zamieszczać swoje ogłoszenia w specjalnym dziale Ogłoszenia. Tego typu tematy zakładane w innych działach będą kasowane. 8. Kolor czerwony jest zarezerwowany dla administracji i moderatorów. § III Profil użytkownika 1. Zakaz umieszczania danych osobowych i informacji pozwalających na identyfikację użytkownika, poza danymi koniecznymi do funkcjonowania forum (IP, nick, adres email). W przypadkach uzasadnionych dopuszczalne jest usuwanie lub modyfikowanie danych przetwarzanych przez portal na użytek jego funkcjonowania (IP, adres email, nick). Pozostałe dane użytkownik umieszcza na własną odpowiedzialność i nie może domagać się edytowania lub usuwania umieszczonych treści. 2. Login nie może wynikać z nazw schorzeń (typu np. schizofreniczka lub bulimiczny), nie może również zawierać negatywnych określeń (typu np. beznadziejna lub tłusta_świnia). 3. Sygnatura użytkownika nie może przekraczać 4 linijek tekstu, a jeżeli jest w formie graficznej nie może być większa niż 300px (szerokość) na 100px (wysokość) oraz nie może w istotny sposób spowalniać ładowania się forum. §IV Zmiany regulaminu 1. Zastrzegamy sobie prawo zmiany regulaminu. 2. O zmianach użytkownicy będą informowani, a okres na wprowadzenie zmian wynosi 7 dni. 3. W przypadkach uzasadnionych okres karencji może zostać skrócony §V Moderacja, kary porządkowe 1. Moderatorzy i administratorzy to użytkownicy należący do "Grupy Trzymającej Władzę". 2. Moderatorzy i administratorzy mają prawo: - Kasowania postów lub całych wątków jeżeli łamią powyższy regulamin. - Edycji postów, profilów lub tematów łamiących regulamin - z zaznaczeniem czerwonym kolorem edytowanego fragmentu (jeżeli możliwe). - Przyznawania użytkownikom ostrzeżeń. - W przypadku przewlekłego łamania regulaminu lub poważnych wykroczeń zastosowanie znajdą: a) okresowy ban 24 godziny b) okresowy ban 7 dni c) okresowy ban 30 dni d) całkowite zablokowanie konta 3. W sytuacjach spornych i/lub nieopisanych w regulaminie ostateczna decyzja należy do moderatorów i administratorów. 4. Od decyzji moderatora i administratora można się odwołać do głównego administratora. Edytowane przez Makro dnia 21/06/2012 22:53 [color=#3300ff]"Gdy słońce kultury chyli się ku zachodowi, to nawet karły rzucają długie cienie."[/color] [color=#6600ff]Karl Kraus[/color] [color=#0099ff]Jestem lekarzem. Na forum jestem prywatnie, więc funkcje leczenie i diagnostyka są wyłąc |
Makro |
Dodany dnia 21/06/2012 22:26
|
Grupa Trzymająca Władzę Postów: 3419 Data rejestracji: 10.08.08 |
Zmiana w nowym, jeszcze nie obowiązującym regulaminie: Paragraf 2 [quote]1. Nowi użytkownicy, zanim uzyskają możliwość pisania we wszystkich działach forum, są zobowiązani do przedstawienia się w dziale Przedstaw się. Nie dotyczy to osób, które rejestrują się, aby skorzystać z działu Ogłoszenia.[/quote] Edytowane przez Makro dnia 21/06/2012 22:53 [color=#3300ff]"Gdy słońce kultury chyli się ku zachodowi, to nawet karły rzucają długie cienie."[/color] [color=#6600ff]Karl Kraus[/color] [color=#0099ff]Jestem lekarzem. Na forum jestem prywatnie, więc funkcje leczenie i diagnostyka są wyłąc |
ef |
Dodany dnia 07/07/2012 13:26
|
Pasjonat Postów: 6498 Data rejestracji: 16.02.11 |
Makro, zauważyłam że brakuje zapisu dotyczącego nie pisania po alkoholu/innych rzeczach. myślę, że to ważne, żeby jednak było w regulaminie. nie wiem, może nie będzie takich sytuacji, dawno nie było. i że to dość oczywiste. ale jednak. co myślisz? Wcale nie umarłeś lecz śpisz, jeszcze życie wyjdzie Ci. |
|
|
Makro |
Dodany dnia 07/07/2012 20:17
|
Grupa Trzymająca Władzę Postów: 3419 Data rejestracji: 10.08.08 |
Cenna uwaga. Warto zaktualizować o to regulamin. Dzięki
[color=#3300ff]"Gdy słońce kultury chyli się ku zachodowi, to nawet karły rzucają długie cienie."[/color] [color=#6600ff]Karl Kraus[/color] [color=#0099ff]Jestem lekarzem. Na forum jestem prywatnie, więc funkcje leczenie i diagnostyka są wyłąc |
Przeskocz do forum: |
Podobne Tematy
Temat | Forum | Odpowiedzi | Ostatni post |
---|---|---|---|
Nowy moderator | Regulamin i zagadnienia porządkowe | 21 | 14/12/2019 12:48 |
Regulamin | Regulamin i zagadnienia porządkowe | 4 | 21/06/2018 16:54 |
nowy użytkownik | Przedstaw się | 6 | 18/01/2016 17:49 |
Nowy portal - ZABURZENIA OSOBOWOŚCI | Ogłoszenia | 1 | 26/04/2015 13:20 |
Nowy wątek | Przedstaw się | 13 | 06/04/2015 20:49 |